Tuesday 16 April 2019

Happy Bornday abe!

🐣 بِسْـــــــــمِ اَللّهِ الرّحْمن الرّحيم , السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ 🐣

21 Disember 2018 | Terengganu
Hey chuolls! Aku dah habis exam dah  Bulan lepas aku ada terrrosakkan bumper kereta aku sebab ada sedikit lubang di jalan depan Unitar. Otw balik tu aku pasang zikir terus sebab aku takut kena marah ngan abah and alhamdulillah tak kena marah  Lepastu kawan-ii aku macam perli gurau dengan aku bgitau kalau ada accident dengan kenderaan lain, kena marah teruk nanti ngan abah aku. Then aku balas, kalau accident, aku dah tak pasang zikir dah. Aku pasang surah yassin dah pastu kannnn... memang aku accident betul minggu lepas  Salah motor tu jugak sebab still nak selit lintas aku walhal aku dah nak masuk lorong. pfft. Agak trauma jugaklah. hm. macam dah tak nak bawak kereta  After this mek sarah, no more laju-ii and no more cuai! 

Anyway... Happy belated birthday kepada the only abang aku!  Dah tua dahh abe aku. For me, you are so meaningful to me and because of that I’d love to post about you on my blog  The person who taught me on how to protect myself from being kidnapped. Dari aku kecik lagi dia dah ajar aku bergoncos. I mean, bergusti  

2012. semak-ii nk gi mano terr XD

The person who taught me to be better in playing badminton and tahun lepas, I've got a gold medal untuk beregu perempuan. MY FIRST MEDAL guys!  He is the one who put so much effort for that game. Sempat ajar kawan beregu aku lagi. kau rasa? *terharu.

12 Oktober 2012 | home. His first ootd on my mom's tablet. Geng, kalau nak tahu, aku masa kecik selalu kena marah dengan dia sebab tak pandai amik angle untuk amik gambar dia  hahahahaha..
 As for me, Abe aku ni seorang yang friendly. Mudah masuk geng. Dengan orang yang dia tak kenal pun dia boleh jadikan kawan rapat.Dia pun seorang yang sangat-ii lucu! Ni betul-ii bukan main-ii. No wonder lah dia mudah masuk geng .Tegas. Dia tegas ngan aku beb. Biasalah, "abang" kan?   Last but not least, dia seorang yang kuat ingatan! Habis semua orang dia kenal. waris-ii family aku pun dia ingat. kawan-ii abah aku pun dia ingat. haish. bukan macam aku 

2 Mei 2018
You know what abe? kami sayang sangat abe dan adik tak tahu hidup kitorang tanpa abe dekat rumah. Mesti sunyi. Dulu kakak pindah rumah ke Negori. Harap abe stay kelantan jugaklah ngan kitorang walaupun dah ada partner. huhu. Btw, moga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki! Moga Allah lindungi abe dari perkara mungkar  We love you so muchos! 

One video as a memory to be remembered :)


"If I could pick the best brother, I would pick you."




No comments:

Post a Comment

 
All Rights Reserved by ❣ Niksarahsuhaimi (Best view in laptop or computer)
Welcome to my blog..if you like my blog,please follow me ツ