Friday 11 June 2021

Dying Inside

🐣 بِسْـــــــــمِ اَللّهِ الرّحْمن الرّحيم , السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ 🐣
Don't know what to say but...

Everyone thinks I am such a happy person and that I have it all together. What they don't know is that I'm dying on the inside. I don't have it all together. 

I'm falling apart

I wanted to talk about it.
Damn it.
I wanted to scream.
I wanted to yell.
I wanted to shout about it.

But all I could do was whisper to everyone "I'm fine"

Tak semua tahu apatah lagi faham tentang kisah hidup aku. For those yang faham dan still bersama aku saat susah dan senang, aku ucap "Terima Kasih" dan jangan tinggal aku. No words can describe how Thankful I am to have you in my life. I swear to God, I have no idea on how to balas jasa korang

I can't talk about it. yet. 
Sorry kalau tak aktif di blog ni buat masa sekarang. sebab aku nak settle masalah aku dulu.
Sekarang musim lockdown plak so be safe everyone. Stay at home ya! Btw, bapa saudara (Ayoh Zul) aku kena COVID laaaa.. tapi dah balik dari kuarantin dah. Baru je balik. Mak sedara aku and all her three kids semua pakai gelang pink. Ahad ni baru boleh buang gelang dia tu. Nasib baik nenek aku (Mek) okay. Tapi tak perlu runsing sebab semua alhamdulillah ok. Thank to Allah

Bosan lah lockdown ni. Tak boleh keluar sesuka hati! huh Haritu sikit je lagi nak kena saman dengan polis sebab keluar dari daerah Bachok. Nasib baik polis tu baik tak saman aku and abah aku. fuhhh

Aku tengah bertapa je di rumah aku. Result intern pun dah dapat. Alhamdulillah LULUSDulu jual dim sum tapi sekarang dah stop atas sebab tertentuDengki lah plak tengok orang lain boleh buat bisnes hmm.. rindu nak jual dim sum lagi, nak berbisnes lagi

Okay, nanti kita sambung cerita plak nanti ye. In shaa Allah. Bye! Pakai mask dan Hand Sanitizer ye!

"Just because I'm not dead, doesn't mean I'm alive."


No comments:

Post a Comment

 
All Rights Reserved by ❣ Niksarahsuhaimi (Best view in laptop or computer)
Welcome to my blog..if you like my blog,please follow me ツ