Monday 10 June 2019

Aidilfitri 2019

🐣 بِسْـــــــــمِ اَللّهِ الرّحْمن الرّحيم , السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ 🐣


Hai hai hai! Harini raya yang ke-6. Aku rasa sempat lagi kot nak ucap Selamat Hari Raya kat korang! Maaflah sebab pernah buat silap. Kadang-ii aku suka tulis benda yang mengarut. Kadang-ii ada ayat yang salah yang aku guna. Kadang-ii buat korang terasa. Sorry! Aku pun manusia biasa. banyak dosa. 

Gambar kat atas tu gambar di rumah nenek belah ibu aku. Dia sorang je nenek yang aku still ada.Moga panjang umur, nek!Dulu dia yang nak aku sambung study di Penang. Aku tak tahu kenapa dia suruh aku study situ. Maybe sebab dia nak ke Penang kot? Tapi sorry nek, takde rezeki nak ke situ. huhu.

Meh aku share memori raya tahun ni kat sini. Kalau zaman kecik dulu, setiap kali raya, abang aku dan aku suka bebenor buat movie raya guna gambar-ii raya.Tapi sekarang dah tak. maybe nanti boleh buat pulak kot.hahaha.

Ni laa suasana raya kampung belah ibu selalunya. Photoshoot is a must! macam korang jugak kot. Meriah rumah weh. hahahaha.Tu pun belum cukup dua family tu. 

Cucu-ii mek
Ramai kan kan kan. Ada lagi yang takde tu. Ok. Mohon jangan complain kenapa aku upload gambar yang ada tak menjadi. Banyak gambar tak menjadi gais. Gambar ni pun aku tak menjadi. Aku redho dan pasrah terhadap Mu ya Allah HAHAHA


Ni rumah mak sedara belah abah. Mok dan ayoh dah takde so, kitorang tak berkumpul sangat. Kitorang biasanya pergi rumah ke rumah mak/ayah sedara belah abah. Bukan berkumpul ramai-ii macam belah mak. But it is still nice tho

Ni beraya di rumah tyhah aka chutt.

Aku mintak maaf sebab tak upload semua dengan kawan-ii aku. sorry! Sebab gambar ni je aku menjadi. Yang lain barai habis (padahal bukan barai, tapi memang aku hodoh) gurau-ii. Sebab kalau upload semua dalam blog, nanti dh macam gallery plak kat sini hahahaha..and tq so muchos sebab datang beraya kat rumah cik sarah

ok. tu je kot nak share. Rasa macam nak cuti lagi je. hahahahaha malas pegi kelas. Ok geng! sampai ketemu lagi ya! Oh btw, ramai jugak kawan-ii aku dah ada ehem ehemTak sabar nak pegi makan nasi minyak korang hahahaha... aameen!

 BYE and HAPPY EID MUBARAK!
"May this beautiful occasion of eid gives you all the reasons to make your life even more beautiful."

No comments:

Post a Comment

 
All Rights Reserved by ❣ Niksarahsuhaimi (Best view in laptop or computer)
Welcome to my blog..if you like my blog,please follow me ツ