Monday 7 October 2019

Happy bornday dear self 2019!

🐣 بِسْـــــــــمِ اَللّهِ الرّحْمن الرّحيم , السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ 🐣
Gigih gila nak buat post harini. Sekian lama tak dak mood nak menulis blog.. hahahaa.. Sanah helwah cik Sarah !! Semoga sentiasa istiqomah menjadi anak yang solehah.. Moga apa yang diimpikan menjadi kenyataan

Besar panjang dah aku ni rupanya. Kejapnya rasa masa berlalu. Dah nak habis Degree dah ya ampun ya ampun Wishlist aku apa ye? emmm.. ntah. tak tahu dah nak wish apa. Moga cik Sarah berjaya dunia akhirat dan kuat dalam menghadapi duniawi ni
Moga dapat jodoh yang soleh dan boleh menerima kekurangan aku hahahahahahahhahahaa hahhahahaa hahahaha hahahhaa hahahahah *tiberr* (muka macam baldi belakang rumah ni ada org nk ke? )

Dalam 3-4 bulan ni ,starting from now, aku busy gilos. Ada hal kit. Moga dipermudahkan in shaa Allah aameen

Sat lagi kalau aku ngan family sambut birthday aku, aku post gambar sini okeh?! Maybe tunggu bro aku balik dulu. In shaa Allah :)

11OCT19 - FRIDAY
Lama ngat tak beli kek untuk befday. Biasanya sambut biasa-ii je. Lagipun abah umi aku bukan suka sangat kek. Tapi tiba-ii aku rasa nak suruh umi beli kek. Kek tak mahal pun jadilah. Btw, kek atas tu sedappp nak mampTempah dengan kenalan kawan umi aku. Umi aku yang bgtau, dia pernah makan kek tu. sedappp! then dia beli.
Al-kisahnya macam ni.. Nak sambut malam sabtu tu (malam hari jumaat). Tapi abang aku sampai kelantan pukul 9lebih waktu malam dari klia. Sampai rumah 10.30 macam tu. Alahh ada bola Malaysia lawan Vietnam pulekk.. aku dah tak sabar nak potong kek nak makan.. sebab dari petang tu lagi nak rasaSampai rumah terus dorang bukak tv tengok bola. Abang aku bgtau, sabar lah sikit, bola dah nak abis dahnii. Still, aku tak tunggu then potong terusumi aku yang snap gambar tu.. Ok tu je nk bagitau xD *takde motif*


Happy birthday to a beautiful and strong soul! me!

No comments:

Post a Comment

 
All Rights Reserved by ❣ Niksarahsuhaimi (Best view in laptop or computer)
Welcome to my blog..if you like my blog,please follow me ツ