Friday 1 November 2019

Bye October Nineteen 👋

🐣 بِسْـــــــــمِ اَللّهِ الرّحْمن الرّحيم , السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ 🐣

Hola! Ok first nak bagitahu, exam nk dokat dahh. Assignment sudah ku lihat banyakk. Dengan hal aku tak sudah lagi. In shaa Allah cik Sarah can do it! Aameen!

Tarikh dinner Unitar 2019 pada 23 Disember and aku tak tahu nak pegi ke tak. Tema Black Party wooo! tapi tiga bestfriends aku bagitahu tak pergi sebab tarikh dia lepas habis final exam. Dorang runsing kalau-ii ada holiday dengan family. Yelah, habis exam kan. Aku pun sama lah. Aku takut akan ke negori. hm. But aku tahu yang kawan-ii aku yang lain nak join sebab katanya takut dinner yang last di Unitar. Takut tahun depan dokleh join sudah. Dan aku? Antara dua lagi. Aiyo
Maaf terpaksa tutup yang kedua tu sebab tak tutup aurat dengan sempurna
Btw, nak jugak tengok kawan-ii aku naik pentas malam tu (in shaa Allah). Tak yang aku peliknya kenapa aku tak tersenarai dalam calon bba? Aku rasa aku tak ada rekod jenayah lampau. Result aku pun ok je. Then, aku pun geram plus nak mengamuk. Aku turun ketuk pintu bilik pengurus Unitar kat bawah. Aku pergi sorang je. Takut apa pulak kata kawan aku nanti tengok aku mengamuk. 

Lepastu, aku face to face dengan Tuan Haji Ramlan. Aku tunjuk gambar calon-ii yang tersenarai and aku bagitahu, asal takde nama aku?!! Rupanya dia bagitahu, aku tak layak untuk tercalon dalam competition tu sebab aku ni tahap level retis-ii. Kalau aku asyik tercalon setiap tahun, maknanya, semua tahun aku lah yang menang. So, dorang tak calonkan aku. Seolah-ii aku menang tanpa bertanding lah kiranya. Aku keluar dengan redha sebab betul jugak. Aku dah banyak kali naik pentas AJL, takkanlah pentas ni pun aku nak naik jugak kan? so, yeah. 

Kah! Tengah percaya ke tu? Kbye
"Take the time to be kind. You can make all the difference in someone's life."

No comments:

Post a Comment

 
All Rights Reserved by ❣ Niksarahsuhaimi (Best view in laptop or computer)
Welcome to my blog..if you like my blog,please follow me ツ