Saturday 29 February 2020

Sem 8

๐Ÿฃ ุจِุณْู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู…ِ ุงَู„ู„ّู‡ِ ุงู„ุฑّุญْู…ู† ุงู„ุฑّุญูŠู… , ุงู„ุณَّู„ุงَู…ُ ุนَู„َูŠْูƒُู…ْ ๐Ÿฃ
Ola! Cepatnya masa berlalu. minggu depan satu lagi aku dah nak final exam. Rasa baru je bernafas semalam. Adehh. Aku start belajar sem ni masa Januari then nak exam sudeh. Sem ni kejap je sebab "short sem." Sem ni aku amik tiga subjek je. Tak pelik kalau semua gtau mesti senang nak score. TIGA je pun?! Hah! Nope geng. Lecturer aku gtau yang dua subjek iaitu Taxation dan Financial Market tak pernah ada yang dapat A. Kau rasa? Senior-ii aku yang bijak setengah mati pun tak mendapat apatah lagi aku yang kerdil lagi hina ni sobsob. (ayat drama gila hhaha)

Tapi benda kena hadap jugak macam mana sekalipun. Last submit assignment, quiz apa semua hari Rabu lepas means that lepastu aku free sampai exam nanti. Dah tiga hari dah aku buat "me time." Me time lah sangaddd. hahahahaha.. Malas bukak apa-ii sekarang. Esok lusa baru aku start membaca

Dua subjek kena baca and satu subjek mengira. Hopefully cik Sarah boleh buat! Ameen! Banyak kali mengadu dekat umi abah pasal dua subjek tu sebab takut pointer turun. Tapi nak buat macam mana, silap aku jugak tak amik subjek major awal-ii, kan dah mendapat. Satu je subjek major yang aku dah amik selama aku study and bila sampai hujung-ii degree, semua tinggal subjek-ii major. Inalillah untuk aku. Mati. Sebab dulu-ii tak hiraukan sangat. Pasrah je apa yang U aku kasi, tak edit apa-ii langsung. aaaaa i'm gonna die!! huwwaaaaaa

Tapi sebenarnya aku tak tahu subjek-ii major tu payah sangat ke tak. Sebab dengar perkataan "major" so rasa payah lah. Takpelah sarah. Grad jugak nanti. (weh bangangnya). Umi bgtau , "orang lain tak pernah dapat A? so, biarlah adik yang dapat A. Jadikan ni cabaran buat adik."hmm.......in shaa Allah

Eh btw, Congrats Tan Sri Muhyiddin Yassin sebab dah jadi pm Malaysia ke-8 . Moga memerintah dengan baik Ameen Ya Rabb

Papepun, doakan aku guys. Doakan aku berjaya dunia dan akhirat.  I need your duas so bad. Bye for now! Love

"Difficult roads often lead to beautiful destinations."

No comments:

Post a Comment

 
All Rights Reserved by ❣ Niksarahsuhaimi (Best view in laptop or computer)
Welcome to my blog..if you like my blog,please follow me ใƒ„